Visszajelzések, reklamációk, panaszok

Visszajelzések

Amennyiben a működésünkkel, szolgáltatásainkkal vagy honlapunkkal kapcsolatban bármilyen észrevétele, javaslata van, azt kérem jelezze a info@tuv-hungary.hu e-mail címen!

A pozitív visszajelzéseknek különösen örülünk, de minden visszajelzést szívesen fogadunk, mivel minden visszacsatolás hozzájárul a fejlődésünkhöz.

Köszönjük az együttműködést!


Reklamáció/panasz és fellebbezés

Cégünk számára kiemelkedően fontos hogy tevékenységünket a vonatkozó szabványok és törvényi előírások maradéktalan betartása mellett az ügyfeleink megelégedettségére teljesítsük. Ennek ellenére előfordulhat, hogy ügyfelünk a szolgáltatással, vagy annak eredményével, az átfutási idővel, vagy a szakértőink munkájával nem teljes mértékben elégedett. Előfordulhat, hogy más piaci szereplő a TÜV Thüringen csoport tanúsítványát, jelét nem megengedett módon használja, vagy más nem megfelelő tevékenységet végez. Ezekben az esetekben ügyfeleinknek lehetősége van reklamáció, panasz benyújtására. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a hozzánk beérkező reklamációt/panaszt késlekedés nélkül, alaposan kivizsgáljuk és a kivizsgálás eredményéről tájékoztatást adjunk, szükség esetén megoldást találjunk.

Reklamációt, panaszt az info@tuv-hungary.hu e-mai címen lehet bejelnteni. Szakértőnk a beérkezéstől számított 3 munkanapon belül felveszi Önökkel a kapcsolatot és tájékoztatást ad a benyújtott reklamáció típusbesorolásáról és a további ügymenetről, határidőkről. Minden esetben biztosítjuk, hogy a reklamáció kivizsgálását a konkrét eljárásban nem érintett kollégák folytassák le.